torsdag 27. juni 2013

Faller dugg faller regn



En dråpe kan også være vakker.






8 kommentarer:

  1. Så vackra och rofyllda bilder och jag tänkte ojjj då jag såg din översta bild på "flugan" helt underbar bild . Du ställer väl ut dina foton ? Jag är mycke imponerad dina alster , jag har sagt det förut men det tål sägas igen // Kramar från mig Anita :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen,tusen takk for vakre ord.
      Nei, jeg stiller ikke ut noe, bare hobby.
      Du er utrolig dyktig selv da.
      Ønsker deg en fin helg.
      Bamsekram fra Karin

      Slett
  2. Å så läckert fångat! Gillar speciellt bild nr två :))

    SvarSlett
  3. Veldig veldig bra og en utrolig flott header:-) :-)Ha en super fin natt og ny dag imorgen:-) :-)
    Hilsen Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Hallo Anita.
      Tusen takk skal du ha.
      Ønsker deg en super helg.
      Bamseklem fra Karin

      Slett
  4. Wow! Beautiful! I absolutely love these photos!

    SvarSlett
  5. Åh,detta är bara så vackert. Bild nr 2 är toppen med det vackra mönstret i droppen.
    Blev också mycket imponerad av din nya header, snyggt jobbat!
    Kram, kram
    M

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.
      Jeg blir veldig glad når noen liker det jeg gjør.

      Slett