torsdag 17. april 2014

En regnfull og kald dag.


I dag har det vært skikkelig ruskevær ute.
Ikke fotovær overhode.
Da jeg ikke har hatt jernspurven her før så måtte jeg jo lure den på en eller
annen måte.
Som sagt så gjort.
Jeg satte kjøkkenvinduet helt opp (ble like kaldt som å være ute), satte kamera på stativet
og frøs om trent ihjel.
Det var egentlig voldsom aktivitet på bakken utenfor vinduet og de ble vant til meg
etter vært.
Ikke det klare fine solværet, men fikk da bilde av den.

Jernspurv

Denne er jeg veldig usikker på.



En flott gulspurv



7 kommentarer:

  1. sweet bird shots! stay safe in the storms!

    SvarSlett
  2. Fine bilda! håpe været blir bedre i morgen.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Så fina bilder och önskar dig en mysig helg // Kramar Anita

    SvarSlett
  4. Jättefina bilder på fåglarna! Gissar på bofinkshona, men är inte säker...

    Glad påsk!

    SvarSlett
  5. Fine bilder. Fortsatt god påske.

    SvarSlett
  6. Takk for tipset med humla. Du har nok rett i at det er midd. Jeg las på den linken du sendte, så dette var nok løsningen. Tusen takk, håper du får godvær snart. I dag var det aldeles nydelig her. Minst 16 gr i skyggen, med nesten skyfri himmel og sol.
    vh Olav

    SvarSlett
  7. Hoppas du haft en fin påsk. Jag har med massa fågelbilder o en del fick jag ta genom fönstret.
    M/

    SvarSlett